Klorane

Кампания

26.10.2022 - 05.02.2023

150 Участници

150 комплекти

Открийте екосъобразната грижа за коса и лице на Klorane!

Грижа за природата, грижа за Вас!

Животът в динамичния град е вълнуващ, но силното замърсяване оказва пагубно влияние върху косата и кожата. Фини прахови частици, изгорели газове, тютюнев дим и куп други фактори са отдавна признати като сериозна заплаха. Също така умората се е превърнала във враг номер 1 на женската красота, откриваме отражението й върху лицата и погледа на жените. Подобно на природата, която може да расте, цъфти и да се самовъзстановява, ако сме я замърсили, така и ние с нейна подкрепа можем да събудим и озарим кожата и косата си, избирайки натурални съставки. В продължение на повече от 50 години в Южна Франция етноботаниците откриват благодатта на растения като синята метличина, водна мента, овес и лен. Със съзнанието, че зад всяка болка стои билка, се ражда марката Klorane, която продължава да изследва и опазва даровете на природата в полза на човека.

Klorane спазва принципите за екологично развитие, ангажира се за понижаване консумацията на енергия и опазване на природната среда.

Време е да премахнете умората от лицето си и да детоксикирате косата си!

Ще имате възможност да тествате 4 продукта, създадени на базата на специално селектирани активни растителни съставки:

Шампоан с Органична водна мента

Шампоан с нежна, биоразградима формула, който напълно почиства скалпа, премахва замърсяванията и фините частици, оставяйки охлаждащо усещане още от момента на нанасяне. Косата ви е лека, ефирна и освежена! Подходящ за всеки тип коса, изложена на замърсяването на околната среда и за честа употреба.

 

Аква крем с Органична синя метличина

Аква крем с ОРГАНИЧНА синя метличина и 100% растителна хиалуронова киселина: хидратира, възвръща обема и озарява дехидратираната и уморена кожа. Неговата ултра свежа гелообразна текстура с 98% съставки от натурален произход осигурява тонизиращо пробуждане за кожата.

 

Мицеларна вода с Органична синя метличина

Мицеларна вода с ОРГАНИЧНА синя метличина и минималистична формула със само 6 съставки: дегримира най-чувствителните лице, устни и очи, дори при хора носещи контактни лещи. Оставя кожата успокоена, еластична, хидратирана и мека.

 

Успокояващи пачове за очи с Органична синя метличина

Хидратиращи, ултра-освежаващи хидрогел пачове за очи с ефект срещу умората, с изглаждащи и хидратиращи свойства. Перфектно прилягат на кожата в зоната на околоочния контур за по-добро усвояване на активните съставки.

В кампанията има свободни 150 места. Кампанията се провежда от 25 октомври до 15 декември 2022 г.

Присъедини се към тестовата кампания на BUZZStore & Klorane сега, за да си подариш грижа за кожата и косата, базирани на естествени активни растителни съставки. За да се регистрираш, трябва да създадеш акаунт в нашата платформа и след това да попълниш възможно най-честно въпросника за избор на участници в страницата на кампанията. Не забравяй! Няма правилни и грешни отговори! Тези BUZZ-ъри, чийто профил е подходящ за продуктите на кампанията, ще бъдат избрани да тестват четири специално селектирани продукти на Klorane.

Ако си избран за участник, ще получиш допълнителен имейл от нас на имейл адреса, който си предоставил, за да потвърдиш участието си в рамките на 24 часа и след това ние ще доставим комплекта за тестване директно до дома ти, безплатно. Увери се, че твоят адрес за доставка е въведен правилно в твоя акаунт.

След като получиш комплекта от нас, те насърчаваме да тестваш, оценяваш, споделяш мнение и препоръчваш онлайн и офлайн продуктите за грижа за коса и лице на Klorane.

СПОДЕЛЕТЕ КАК СЕ ГРИЖИТЕ ЗА КОСАТА И ЛИЦЕТО СИ И РАЗКАЖЕТЕ НА СВОИТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ЗА KLORANE

Направете няколко изразителни снимки и/или видео, в които можете да покажете своята рутина за детоксикация на косата, както и вашите ритуали за дневна и нощна грижа за лицето. Бъдете креативни и ни изненадайте с уникални снимки. В снимките си не показвайте други брандове, които не са част от тест комплекта. След това, публикувайте вашето съдържание:

  • В СОЦИАЛНИТЕ СИ МРЕЖИ: споделете впечатленията си като BUZZ-ър в кампанията на Klorane с мрежата си от приятели. Използвайте всяка социална мрежа, в която гласът ви ще бъде чут сред възможно най-много приятели.

В ПРЕКИ РАЗГОВОРИ: изберете няколко колеги или приятели и им разкажете за екосъобразната грижа за кожа и коса, която предлагат продуктите на Klorane.

Как мога да запазя продуктите безплатно в края на тестовия период?

# Харесай/Последвай страницата на BUZZStore и @Klorane във Facebook и Instagram:

https://www.facebook.com/klorane.bulgaria

https://www.instagram.com/kloranebg/

# Публикувай един статичен публичен пост в профила си в Instagram (по желание и във Facebook), който може да съдържа една или повече снимки на тестваните продукти.

# Публикувай reel (видео) в профила си в Instagram / TIK-TOK за предимствата на тестваните продукти, както и за посланието на кампанията на Klorane „Грижа за природата, грижа за вас“. Увери се, че рийлът e публичен.

# Публикувай минимум две Instagram сторита, показващи разопаковане на продуктите, ревю и линкване на продуктите, представени в следната онлайн аптека: https://remedium.bg/search?q=klorane

# Публикувай едно Instagram стори, показващо как посаждаш цветето със семена от картичката, съдържаща се в кутията за тестване.

Публикациите трябва да:

  • Съдържат хаштаговете на кампанията: #BuzzBGKlorane #KloraneBG #FeelGoodActGood , таг на страниците BUZZStore Bulgaria и Klorane Bulgaria.
  • Показват тествания продукт/и, без да се виждат други брандове на снимката.
  • Включват впечатления от периода на тестване, придружени от изразителни снимки и/ или видеоклипове, в които продуктът/ите се появява/т в естествен контекст.
  • В публикациите може да споделяш мнението си за тестваните продукти и да насърчаваш приятелите си да дават обратна връзка – харесвания, споделяния и коментари.
  • Не трябва да се публикуват други публикации на конкурентни продукти по време на периода на кампанията.

# Качи отчет с дейностите в секция MyBUZZ (с линкове към всички публикации), така както са разписани в чл. 6.3.1-6.3.8 от Официалните правила. Линковете могат да бъдат качвани в MyBUZZ по време на цялата кампания, но не по-късно от 5 работни дни след края ѝ.

# В края на кампанията, да бъде коректно попълнен въпросника за удовлетвореност, който може да бъде намерен на страницата на кампанията. Той ще бъде достъпен в рамките на две седмици след започване на тест периода и трябва да се попълни до края на същия период, който ще е обявен на страницата или в бюлетина, който ще получите от нас.

ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОЖЕЛАТЕЛНА АКТИВНОСТ В КАМПАНИЯТА НА KLORANE:

# Публикувай статия в собствения си блог, ако имаш такъв ИЛИ във форум/ група в социалните мрежи, в която си активен.

# Публикувай креативно видео в профила си в Tik-Tok, показвайки тестваните продукти.

# Публикувай видео в YouTube с впечатления от тест кампанията.

Всички участници, които отговарят на всички условия на кампанията, както е посочено в раздел 6 от настоящите правила, автоматично ще вземат участие в теглене за шанса да спечелят 1 от 10 специални комплекта от Klorane, съдържащи брандирана чанта и несесер на Klorane с #FeelGoodActGood, джобно огледалце и сух шампоан с ОРГАНИЧНА водна мента. Победителите ще бъдат определени на случаен принцип чрез електронно теглене и ще бъдат обявени чрез известие по имейл. Наградите ще бъдат изпратени безплатно към победителите в рамките на максимум 30 работни дни от датата на тегленето.

Ако имате въпроси или затруднения по време на процеса на финализиране на кампанията, ще се радваме да ви помогнем, като ни изпратите имейл на support@buzzstore.bg.

Правила

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА ТЕСТ КАМПАНИЯТА НА KLORANE

РАЗДЕЛ 1 – ПРАВИЛА ОТНОСНО ОРГАНИЗАТОРА И КАМПАНИЯТА  

Маркетинговата КАМПАНИЯ за участие, наричана в правилата КАМПАНИЯТА, се организира и провежда от “Юнайтед Партнърс“ ЕООД, със седалище в България, гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 120, ет. 7, с ЕИК: 121316789, наричано по-долу „Организаторът“. Организаторът e упълномощен в тази връзка от „Пиер Фабр България“ ЕООД, с ЕИК 175354302, със седалище и адрес на управление в гр. София, бул. „България“ № 49, ет. 4, наричано по-долу „Бенефициент“.

КАМПАНИЯТА се организира и провежда с цел промотиране на марки и програми на Бенефициента сред участниците в КАМПАНИЯТА и техните приятели, и двете чрез комуникиране на ползите от продуктите и програмите посредством онлайн дейности (в социални мрежи, блогове) и офлайн (преки разговори с колеги/приятели).

КАМПАНИЯТА ще се проведе в съответствие с разпоредбите на настоящите Официални правила (наричани тук „Официални правила“), като те са задължителни за всички участници в КАМПАНИЯТА. Участниците в КАМПАНИЯТА са длъжни да спазват правилата и условията на Официалните правила, съгласно долупосоченото.

Официалните правила на КАМПАНИЯТА са достъпни на интернет страницата на КАМПАНИЯТА  www.buzzstore.bg. Организаторът запазва правото си да променя или изменя Официалните правила, като тези промени влизат в сила след обявяването им сред участниците, включени в КАМПАНИЯТА, на интернет страницата и/ или чрез email кореспонденция. Организаторът се задължава да изпрати изменените и променени Официални правила на Участниците на посочения от тях при регистрацията имейл адрес.

РАЗДЕЛ 2 – ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА КАМПАНИЯТА 

2.1. КАМПАНИЯТА се състои от два етапа, а именно i) регистрация на участниците; и ii) провеждане на КАМПАНИЯТА.

2.2. Първият етап, състоящ се в регистрацията на лицата за участие в КАМПАНИЯТА, ще стартира на 26.10.2022 г. и ще приключи на 31.10.2022 г. Подборът на регистрираните кандидат-участници и изборът на участниците ще се извърши на 01.11.2022 г.

2.3. Вторият етап, състоящ се в провеждане на КАМПАНИЯТА ще се проведе от 02.11.2022 г. до 15.12.2022 г.

Организаторът запазва правото си да удължи периода на регистрация за и провеждане на КАМПАНИЯТА като измени тези Официални правила съгласно реда за изменение и промяна на Официалните правила, посочен в Раздел 1 по-горе.

РАЗДЕЛ 3 – ПРАВИЛА ЗА УЧАСТИЕ 

КАМПАНИЯТА е достъпна за кандидатстване за участие от страна на всички лица, жени и мъже, които са на възраст на 18 години или повече (към деня, предхождащ старта на тази КАМПАНИЯ), които отговарят кумулативно на всички от следните условия:

3.1. да са граждани на Република България/легално пребиваващи (които могат да докажат своя статут, позовавайки се на удостоверение за местно лице за данъчни цели)

3.2. да са членове на BUZZStore общността (наричани BUZZ-ъри), и по-конкретно, доброволно да са се регистрирали на интернет страницата www.buzzstore.bg, за да вземат участие в КАМПАНИИ за безплатно тестване, организирани от SC BUZZStore SRL и ясно да заявят, че са наясно с и приемат Официалните правила.

3.3. да предоставят вярна и точна, актуална и пълна информация във въпросника за регистрация.

3.4. техния личен профил (възраст, жителство, статус, професия, потребителски навици, без да се ограничават до този списък) да е сходен с таргетираната аудитория за тестване на продуктите, както и с техните профили в социалните мрежи. Тази информация е публикувана на платформата www.buzzstore.bg.

Не могат да участват служителите на Организатора, Бенефициента или други лица, свързани с проекта, както и преки членове на техните семейства (съпрузи, родители, деца, братя и сестри и техните съпрузи).

РАЗДЕЛ 4 – ДОПУСТИМОСТ

За да участват във втория етап от КАМПАНИЯТА, и така да станат част от групата от хора, които ще тестват продукти на Бенефициента с марката Klorane, регистриралите се лица трябва да отговарят кумулативно на всички от следните условия:

4.1. да притежават активен профил на страницата www.buzzstore.bg и да имат активен профил във Faceboook и Instagram с минимум 1000 фена/последователи.

Да имат създаден акаунт в TIK-TOK без значение на броя последователи. Притежанието на Tik-Tok профил е предимство, но не е задължително условие.

4.2. да следват социалните профили на BUZZStore Bulgaria във Facebook и Instagram, за да следят новините за кампаниите (https://www.facebook.com/BUZZStoreBulgaria), (https://www.instagram.com/buzzstore_bg/)

4.3. да попълнят вярна информация във въпросника за регистрация, достъпен в интернет страницата на КАМПАНИЯТА, в секция РЕГИСТРАЦИЯ, състоящ се от въпроси, касаещи потребителските навици на лицата, които са се абонирали.

4.4. лицата, получили e-mail, че са избрани да участват във втория етап на КАМПАНИЯТА, следва да отговорят в рамките на 48 часа, че потвърждават участието си, като посочат пълния адрес, на който да получат продуктите за тестване (ако адресът е различен от този, посочен при регистрация в база данните на Организатора).

Липсата на изрично потвърждение в горепосочения срок ще се счита за отказ от страна на Участника от участие в Кампанията и съоветно ще доведе до загуба на правото за участие.

Всяка кампания е различна и могат да се налагат условия, свързани с демографски  особености във връзка с тестваните продукти.

РАЗДЕЛ 5 – ОБЩИ УСЛОВИЯ

5.1. Срок за регистрация – Първият етап на КАМПАНИЯТА стартира на 26.10.2022 г, в 16:00 часа, когато Организаторът ще позволи на BUZZ-ърите да започнат регистрация в КАМПАНИЯТА, чрез попълване на абонаментен въпросник.

5.2. Тест комплекти и свободни места за участие – в КАМПАНИЯТА има 150 свободни места, съответно и 150 тест комплекта. Продуктите ще бъдат разпределени сред тези участници, чиито профили, анализирани на база резултатите от абонаментния въпросник, отговарят на заложените критерии в раздел 4 и 6 от настоящите Официални правила. Личните им профили следва да са сходни с таргетираната аудитория. Заедно с тези 150 участника в КАМПАНИЯТА, ще се изберат и 15 резервни лица, които да заместят участници, които по една или друга причина няма да могат да отговорят на заложените критерии за качество в КАМПАНИЯТА.

5.3. Механизми за тестване и условия за получаване на безплатни продукти – участниците ще имат 30 дни, за да тестват продуктите и да се информират за предимствата им и, за да изградят свое лично мнение, което да споделят в профилите си в социалните мрежи. Тези, които отговорят на изискванията на КАМПАНИЯТА, заложени в раздел 6 на настоящите Официални правила, ще могат да задържат продукта безплатно. Организаторът запазва правото си да изисква връщане на продуктите в първоначалния им вид, от тези, които изцяло или частично не са покрили изискванията на КАМПАНИЯТА. В случай че продуктите вече са били отворени и използвани, Организаторът има право да поиска от участниците, не покрили изискванията на КАМПАНИЯТА  /описани изискванията на КАМПАНИЯТА  /описани в Раздел 6/ да осигурят и върнат чисто нови продукти в срок от 7 (седем) работни дни от датата на искането за връщане на продуктите.

5.4. Обявяване на участниците – то ще бъде направено първоначално по email. След получаване на изрични потвърждения от избраните Участници по e-mail, списъкът с участници ще бъде публикуван на интернет страницата www.buzzstore.bg, в страницата, посветена на КАМПАНИЯТА, раздел Участници. В рамките на максимум 48 часа от обявяването по email, избраните Участници трябва да потвърдят участието си в КАМПАНИЯТА. Ако след 48 часа, избраните участници не са потвърдили участие, участникът губи правото си на участие в КАМПАНИЯТА и ще бъде заместен от един от избраните резервни участници, по реда им на избиране, от 1 до 15, докато всички налични места в КАМПАНИЯТА се запълнят.

РАЗДЕЛ 6 – УСЛОВИЯ ЗА БЕЗПЛАТНО ЗАПАЗВАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ ЗА ТЕСТВАНЕ

С цел запазването на безплатните продукти по време на КАМПАНИЯТА, Участникът трябва да изпълни минимален брой дейности в съответствие с Етичния кодекс на BUZZ-ърите, достъпен на https://www.buzzstore.bg/за-нас/ / раздел Идеален BUZZ-ър.

6.1. да прочете внимателно информационните материали, отнасящи се до КАМПАНИЯТА, които ще получи заедно с пакета продукти и отделно в email;

6.2. да тества периодично по време на КАМПАНИЯТА получените продукти спрямо инструкциите на производителя и да формира лично мнение за продукта;

6.3. да сподели мнението си за тестваните продукти сред приятели, познати и колеги – в пряк разговор или в интернет (социални мрежи – Facebook, Instagram, Tik-Tok, YouTube, блогове, т.н.), както следва:

6.3.1. Да последва/хареса Facebook и Instragram страниците на BUZZStore Bulgaria и Klorane Bulgaria.

Линкове към социалните профили:

https://www.facebook.com/klorane.bulgaria

https://www.instagram.com/kloranebg/

6.3.2 Да публикува минимум 1 /един/ статичен пост на Facebook/Instagram страницата си, който да е публичен. Публикацията може да съдържа една или повече снимки на тестваните продукти. В публикациите да споделя мнението си или препоръките относно продуктите на марката Klorane, насърчавайки последователите си да дават обратна връзка чрез харесвания, споделяния и коментари. Всички постове НЕ бива да включват каквито и да било снимки или препратки към други продукти, освен на тези, предоставени от Организатора за тестване.

6.3.3 Да публикува публичен reel в профила си в Instagram за предимствата на тестваните продукти на Klorane, както и за посланието на кампанията на Klorane „Грижа за природата, грижа за вас“, насърчавайки последователите да дават обратна връзка чрез харесвания, споделяния и коментари. Ако има създаден TIK-TOK профил, видеото може да бъде споделено и в Tik-Tok, към което следва да бъдат използвани определените в чл. 6.3.7. по-долу # хаштагове и което следва да отговаря на условията, посочени в чл. 6.3.4. по-долу.

6.3.4 Да публикува публично видео в профила си в TIK-TOK за предимствата на на тестваните продукти на Klorane, насърчавайки приятелите да дават обратна връзка чрез харесвания, споделяния и коментари. (незадължително условие)

Насоки за тематиката на видео/reel:

Ежедневна рутина с продуктите на Klorane

Събуждане за кожата/косата от природата с Klorane

Ритуал за детоксикиране на косата с Шампоан с Органична водна мента

Масажни техники – дневна и вечерна, за грижа при уморена кожа с Аква крем с Органична синя метличина

Ритуал за околоочния контур с успокояващи пачове за очи с Органична синя метличина

6.3.5 Да публикува минимум две Instagram/Facebook сторита, показващи разопаковане на продуктите, ревю и линкване на продуктите, представени в следната онлайн аптека: https://remedium.bg/search?q=klorane

6.3.6. Да публикува минимум едно Instagram стори, показващо посаждането на цветето със семена от картичката, съдържаща се в кутията за тестване.

6.3.7. Да качи статия в собствения си блог, ако има такъв, споделяйки впечатленията си от тествания период ИЛИ да сподели YouTube видео, в което презентира продукта. (незадължително условие)

6.3.8. Във всички постове в социалните мрежи да използва хаштаговете на КАМПАНИЯТА #BuzzBGKlorane #KloraneBG #FeelGoodActGood , както и таг на страниците BUZZStore Bulgaria и Klorane Bulgaria.

6.4. Качване в секция ‚Моя BUZZ‘ на отчет чрез посочване на линкове към публикациите в социалните мрежи, отговарящи на изискванията по т. 6.3.1-6.3.8. от Официалните правила на КАМПАНИЯТА. Линковете могат да се качват по време на периода на втория етап от КАМПАНИЯТА, но не по-късно от 5 работни дни от края ѝ.

6.5. След края на КАМПАНИЯТА всеки от участниците следва да попълни с точна информация на въпросник за удовлетвореност от използването на тестовите продукти. Въпросникът за удовлетвореност ще бъде достъпен след края на втория етап на КАМПАНИЯТА периода на тестване и трябва да се попълни в рамките на максимум 5 дни.

6.6. В случай че BUZZ-ърът, участващ в КАМПАНИЯТА, не покрие изискванията, описани в точки 6.1-6.5, Организаторът има право да изиска от Участника връщане на получените продукти.

6.7. В съдържанието на публикациите си в социалните мрежи, с които Участниците споделят мнението си за тестовите продукти, предоставени им от Организатора, следва да i) не се съдържа реклама на конкурентни продукти на други марки; ii) сравнение на тестовите продукти (с марката „Klorane“) с други конкурентни марки или продукти; и iii) невярна информация за тестовите продукти.

6.7.1. За конкурентни продукти ще се считат всички продукти с идентичен или сходен състав и приложение и които могат да се възприемат от потребителите като взаимозаменяеми с тестовите продукти, предоставени от Организатора (с марката „Klorane“).

6.7.2. За сравнение ще се счита всяко съпоставяне на продукт на марката „Klorane“ с друг козметичен продукт по отношение на неговия състав, приложение, въздействие, външен вид, аромат, ефект при употреба, както и по отношение на всяка друга отличаваща характеристика на продукта.

6.7.3. Участниците не могат да продават продуктите в социалните мрежи или други сайтове, както и не могат да предоставят продуктите на трети лица за препродажба.

РАЗДЕЛ 7 – ПРОДУКТИ ЗА БЕЗПЛАТНО ТЕСТВАНЕ

7.1 По време на КАМПАНИЯТА, Бенефициентът предлага за тестване, чрез Организатора, 150 комплекта на Klorane – продукти и различни промоционални и информационни материали. Всеки от 150-те комплекта съдържа:

  • 1 бр. Шампоан с Органична водна мента,
  • 1 бр. Аква крем с Органична синя метличина,
  • 1 бр. Мицеларна вода с Органична синя метличина,
  • 1 бр. Успокояващи пачове с Органична синя метличина
  • 1 бр. информационна картичка със семена.

7.2. Всички участници, които отговарят на всички условия на кампанията, както е посочено в раздел 6 от настоящите правила, автоматично ще вземат участие в теглене за шанса да спечелят 1 от 10 специални комплекта от Klorane, съдържащи брандирана чанта и несесер на Klorane с #FeelGoodActGood, джобно огледалце и сух шампоан с ОРГАНИЧНА водна мента. Победителите ще бъдат определени на случаен принцип чрез електронно теглене и ще бъдат обявени чрез известие по имейл. Наградите ще бъдат изпратени безплатно към победителите в рамките на максимум 30 работни дни от датата на тегленето.

РАЗДЕЛ 8 – ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

Организаторът запазва правото си да изключи от КАМПАНИЯТА всеки един Участник, който не е предоставил точни данни за контакт, който не е дал съгласие или не е одобрен спрямо изискванията на Раздел 6. или онези, които извършват престъпни/незаконни действия в рамките на КАМПАНИЯТА.

Всяка една евентуална жалба от страна на абониралите се, включително за подбора на участници, може да се отправи в писмен вид в рамите на 5 работни дни от датата на обявяване на участниците и да се изпрати по email на следния адрес: support@buzzstore.bg

Жалбата задължително трябва да съдържа поне: 1) данни за идентификация на участника, който я подава; 2) представяне на съществуващи причини, поради които се подава жалбата; 3) точките от Официалните правила, които жалбоподателят счита за нарушени. Жалбата ще се разгледа в рамките на максимум 15 (петнадесет) работни дни от получaването.

Ако жалбоподателят не бъде удовлетворен от решението, ще бъде представена възможност за постигане на споразумение, а ако и това не е възможно, спорът ще се решава от компетентен български съд.

При споделяне на мнения в рамките на КАМПАНИЯТА е забранена употребата на: обиден или вулгарен език; език или изображения, които са обидни или със сексуална насоченост или такива, които вредят на малцинствата, или нарушават правото на поверителност; расистки порнографски, престъпен, жесток и заплашващ език; съдържание, което нарушава закона или може да наруши правата на други; неподходящо съдържание на страниците; промотиране на други услуги или продукти, различни от тези в КАМПАНИЯТА.

Организаторът си запазва правото да отстрани подобно съдържание и да не носи отговорност за това. За всяко действие или факт, които могат да навредят на имиджа или марката на Организатора или на Бенефициента, Организаторът, съответно Бенефициентътима право да се обърне към компетентните органи и да предяви иск с цел ангажиране на гражданска/наказателна отговорност на отговорното лице, както и да претендира обезщетение за вреди, настъпили от неспазване задълженията, описани в Официалните правила.

РАЗДЕЛ 9 – ОТГОВОРНОСТ

9.1. С регистрацията за участие в КАМПАНИЯТА, всички Участници и евентуални победители се съгласяват с и приемат да изпълняват всички изисквания и условия, наложени от Организатора чрез Официалните правила. За неспазването им абониралите се/ участници в КАМПАНИЯТА носят лична отговорност.

9.2. С регистрацията си в тази КАМПАНИЯ се потвърждава съгласието от страна на Участника с правилата и условията, заложени в Официалните правила. Регистрирането в КАМПАНИЯТА, но без нарушаване на правата, описани в европейското законодателство за защита на личните данни, съответно правото на информация, правото на достъп до неговите лични данни, правото на намеса в личните данни и правото на опозиция, означава, че регистриралите се съгласяват, че техните данни за контакт ще бъдат предавани от Организатора към Бенефициента с цел извършване на подбора на участниците съгласно условията на тези Официални правила и за целите за изпращане на комуникационни материали и тестови продукти по време на кампаниите на с марката Klorane. Този раздел се допълва от разпоредбите в РАЗДЕЛ 10 – ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ.

9.3. Организаторът на КАМПАНИЯТА не носи отговорност при загуба на данни, забавяне или други проблеми при регистрацията за КАМПАНИЯТА, причинени от интернет доставчик или интернет връзката на лицето, което желае да се регистрира в КАМПАНИЯТА.

Освен това на Организатора не може да бъде вменявана вина за необявени прекъсвания / проблеми, свързани с интернет доставчик или блокиране на достъп до интернет, или претоварване на мрежите в период на голям трафик, които могат да застрашат регистрацията в КАМПАНИЯТА, докато тя трае.

9.4. В същото време, Организаторът не е отговорен за каквито и да е преки или непреки щети, причинени от Участниците, ако те са получили писмени съобщения на мобилните си телефони, твърдящи, че ще спечелят определена сума или награди, като резултат от участието им в КАМПАНИЯТА или която и да е от КАМПАНИИТЕ, организирани от Организатора и които не са одобрени от Организатора според тези Официални правила.

В тази връзка, всяко лице, което има желание да участва или участва в КАМПАНИЯТА, следва да бъде информирано, че в случай на спечелване на награда в рамките на тази КАМПАНИЯ, първоначалната информация, касаеща спечелването на наградата, ще бъде публикувана на www.buzzstore.bg.

Освен това потвърждение за спечелването на награда ще бъде осъществено по телефон, след като спечелилият Участник изпрати личните си данни на Организатора по e-mail. В случай на спечелване на награда, не се допуска замяна на спечелената награда с нейната парична равностойност.

9.5. Организаторът / Бенефициентът няма да бъдат отговорни за каквито и да е вреди, които участник може да претърпи, във връзка с тествани продукти, независимо от произхода на тези вреди, с изключение на случаите, изрично предвидени в закона, в които могат да носят такава отговорност.

9.6. Организаторът не е отговорен и не може да му се търси отговорност за качеството и произхода на предлаганите продукти за тестване или за съдържанието на информационните/ промоционални материали, които са изпратени на участник. Организаторът не носи отговорност за загуба, повреда или закъсняла доставка на продуктите за тестване.

9.7. Организаторът има право да предприеме всички необходими мерки в случай на измама или опит за измама на използваните системи по време на тази КАМПАНИЯ, както и във всеки друг случай на злоупотреба или други факти или опити, които могат да се отразят на имиджа на Организатора или неговите Бенефициенти.

9.8. След изтичане на крайния срок за регистрация на сайта, Организаторът не носи отговорност за регистрации в КАМПАНИЯТА, направени електронно през сайта.

РАЗДЕЛ 10 – ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ 

От 25.05.2018 г. е в сила РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (наричан по-долу “Общият регламент относно защитата на данните” или “Регламентът”).

При обработването на лични данни, Организаторът и Бенефициентът прилагат подходящите технически и организационни мерки, за да защити личните данни срещу неправомерно унищожаване, загуба, промяна, неправомерно разкриване, или достъп, особено ако такова обработване включвапрехвърляне на данни в мрежата, както и срещу всякакви други форми на незаконно обработване.

По време на тази КАМПАНИЯ, BUZZStore ще събира следните лични данни:

  • Име, фамилия, пощенски адрес, email адрес, телефонен номер – с цел да изпрати продуктите за тестване
  • Адресът/линкове към профилите в социалните мрежи – с цел установяване на качествено ‚добър комуникатор‘, като част от тестващата група на КАМПАНИЯТА
  • Потребителски навици – с цел установяването на съответствие с тестваните продукти и подбора в КАМПАНИЯТА.

С участието си в КАМПАНИЯТА, участниците изрично се съгласяват, че предоставените от тях данни (включително снимки, видеа, текстове) мога да се използват от Организатора и Бенефициента за целите на КАМПАНИЯТА за срок от максимум 12 месеца, считано от крайната дата на КАМПАНИЯТА. Отказът от страна на Участник да предостави личните си данни за целите на КАМПАНИЯТА, ще доведе до прекратяване на регистрацията в КАМПАНИЯТА от страна на Организатора.

Организаторът ще се съобрази и с изискванията на Официалните правила относно защитата при съхранение на събраните лични данни. Като такъв, Организаторът ще запази конфиденциалност по отношение на личните данни на абониралите се/участници в КАМПАНИЯТА и ще ги използва в съответствие с изискванията на Официалните правила и приложимото законодателство.

Съгласно  РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 Участниците в КАМПАНИЯТА имат следните права:

  1. Правото на информация (чл. 13); 2) правото на достъп до данни (чл. 15); 3) правото за получаване на данни (чл.14); 4) правото на коригиране и изтриване (чл. 16 и 17); 5) правото на възражение (чл. 21).

При писменo искане от Участник, съдържащо дата и подпис, изпратено до Организатора, той следва: а) да потвърди на Участника дали предоставя безплатно данните му; б) да коригира, актуализира, изтрие, т.н., обработените данни, които не съответстват с разпоредбите на РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679; и/ или в) да прекрати обработката на личните данни на участника.

РАЗДЕЛ 11 – ПРАВО НА СОБСТВЕНОСТ

Избраните участници декларират, че са запознати със санкциите, предвидени в наказателното законодателство за подаване на невярна инфoрмация, че те са авторите на снимките, видеата, текстовете, публикувани по време на КАМПАНИЯТА, както и че нито един от материалите не нарушава авторското право и/ или което и да е право на трети страни.

С потвърждаването за участие в КАМПАНИЯТА, избраните кандидати се съгласяват, че снимките, видеата и текстовете, публикувани по време на КАМПАНИЯТА, ще се използват от Организатора или Бенефициента във връзка с последващи рекламни КАМПАНИИ в онлайн пространството (интернет страница, социални мрежи, репостване в социалните мрежи на Klorane ), но няма да се ограничава до това и че това няма да носи допълнителни разходи за Организатора или Бенефициента. За последващи КАМПАНИИ, различни от тази, участниците ще биват питани за тяхното изрично и недвусмислено съгласие за определяне на продължителността, в Абонаметния въпросник.

РАЗДЕЛ 12 – ТАКСИ И ДАНЪЦИ

Където е приложимо, Организаторът ще изчислява, удържа и прехвърля данъци, в съответствие с действащото законодателство за данъците върху доходите в ЕС.

РАЗДЕЛ 13 – ПРЕКРАТЯВАНЕ НА КАМПАНИЯТА

Тази КАМПАНИЯ може да приключи преди посочените в Раздел 2 срокове, в случай на форсмажорни обстоятелства, включващи невъзможността на Организатора, по причини извън неговия контрол, да продължи с реализирането на КАМПАНИЯТА.  Организаторът се задължава да уведоми Участниците чрез интернет страницата си и по e-mail за наличието на форсмажорни обстоятелства.

РАЗДЕЛ 14 – СПОРОВЕ

Всеки спор, разнoгласие или претенция, които могат да възникнат във връзка с Официалните правила, ще бъдат разрешавани индивидуално по приятелски начин. В случай че не се стигне до разрешаване му, спорът ще се реши от компетентният български съд.

 

Регистрация

За съжаление, периодът за регистрация в тази кампания приключи!
За да сте сред първите, в течение с новите кампании, предлагаме ви да ни следвате във Facebook si Instagram.


Участници:

Анита Крамарска - Харизанова, София


Елена Иванова, Пловдив


Admin BUZZStore, Bucharest


Велизара Панайотова, Варна


Мария Стоянова, София


Натали Асенова, Асеновград


Велислава Иванова, Велико Търново


Зюмрют Мехмедова, Русе


Атидже Тронова, Ракитово


Ваня Петрова, Добрич


Теодора Иванова, Добрич


Гюлер Хюсеинова, С. Врани кон


Екатерина Гъдова, Кирково


Вили Щенгелова, Пловдив


Калинка Рачева, Велинград


Таня Станкова, София


Габриела Панайотова, Варна


Виктория Борисова,


Марина Христова, София


Мария Върбанова, София


мирена тодорова, София


Лияна Загорска, Панагюрище


Славена Пейкова, Варна


Нели Иванова, Пловдив


Елина Димитрова, Бургас


Теодора Теодора, Варна


Венета Димитрова, София


Мария Ненчева, София


Мария-Никол Косева, Пазарджик


Yordanka Angelova, Asenovgrad


Росица Йорданова, Ямбол


Нермин Мустафова, Разград


Поли Павлова, Генерал Тошево


Мая Георгиева, Бургас


Доника Цановска, Свищов


Теодора Цекова, София


Зорница Владимирова, Варна


Магдалена Стригашка, Тетевен


Даная Георгиева, София


Десимира Таслакова, Пловдив


Рукие Дерменджиева, с.Нова Бяла река


Маргарита Кожлеева, София


Виктория Василева, София


Дани Петкова, Добрич


Стела Петрова, Varna


Невяна Терзиева, Варна


Неда Бресковска, Пловдив


Нуржан Тахир, Шумен


Снежи Радкова, Петрич


Ива Пешева, София


Виктория Димова, София


Даринка Дюприе, София


Жулиета Йовчева, София


Грета Найденова, Варна


Tsveti Ivanova, Враца


Джавидан Ибрям, Русе


Величка Найденова, Панагюрище


Теди Русева, София


Сибел Али, Плевен


Юлия Ваклин, София


Виктория Белева, Варна


Петя Кирилова, София


Габриела Златева, Разград


Симона Желязкова, Харманли


Стефани Стефани, Варна


Глория Георгиева, София


Екатерина Балабанова, София


Деница Георгиева, Сливен


Silvena Papazova, Севлиево


Ивона Илиева, Нови Искър


Йорданка Лазарова, София


Красимира Манджукова, София


Кристияна Верадинова, Търговище


Десислава Каламова, Пловдив


Бисерка Борисова, с Ново село


Моника Иванова, Своге


София Карамфилова, София


Кристина Божилова, Пещера


Мийрем Джелил, София


Виктория Гаджева, Троян


Венислава Нешева, Правец


Емануела Александрова, Пловдив


Надина Чолакова, Пловдив


Ива Ангелова, София


Ивон Ваклинова, ПЕРНИК


Мартина Цочева, Бургас


Александрина Хаджимаргаритова, София


Диана Евтимова, София


Мария Томова, Враца


Виолета Макавеева, София


Ivelina Gagova, София


Антония Иванова, Карнобат


Цветелина Цонева, София


Mihaela Taseva, София


Теменуга Панайотова, Пловдив


Ekaterina Angelova, Пловдив


Ваня Кафалова, Асеновград


Zlatina Raykova, Bankya


Теменуга Дренска, Троян


Теодора Стамат, Панагюрище


Дора Кордова, Добрич


Азизе Маданова, Разград


Кристина Георгиева, Първомай


Десислава Апостолова, Хасково


Анита Крамарска - Харизанова, София


Рени Станкова, София


Деляна Братанова, София


Кадрие Ахмед-Мусова, Гр. Търговище


Айджан Карамехмедова, Варна


Диана Ценкова , София


Panayota Stavreva, Пловдив


Андрияна Петрова, Варна


Росица Келевчиева, Пловдив


Filis Sabri, Шумен


Василена Игнатова, Пловдив


Миглена Тотова, Пловдив


Гюляй Али, Плевен


Plamena Angelova, Варна


Снежана Лорънс, София


Виктория Данева, София


Tsvetelina Anastasova,


,


Вероника Иванова, Разград


izabel hristova, Пловдив


Силвия Иванова, Сoфия


Иванна Симеонова, Перник


натали христова, Бяла Слатина


Ренета Тошкова, София


Антоанета Пенева, Самоков


monika kalenderova, София


Marina Halacheva, Burgas


Qni Kuzmanova, Рупите


Антония Раднева, Стара Загора


Пламена Димитрова, Варна


Mani Dimitrova, Русе


Диана Мустафова, Варна


Maria Rangelova, София


Леда Вълева, София


Джансел Иса, Пловдив


Ивелина Вълчева,


Дейността ми в кампанията

Трябва да сте участник в кампанията, за да можете да публикувате!

Приключване

Необходимо е да сте участник, за да можете да попълвате формата за приключване! Влизайте в акаунтa си tau!