За Клиенти 2020-10-19T17:48:17+00:00

Най-мощната търговска сила:

препоръката на приятел

Някъде сред всички спонсорирани постове, туитове и снимки на котки, се случва магията: потребителите неволно споделят опита си с други марки – и техните истински истории имат реално въздействие върху решенията за закупуване.

Тук, в BUZZStore, управляваме тази магия, водейки лидерите на мнение, наречени BUZZ-ъри, около Вашата марка, за да генерират препоръки и продажби.

Желаете ли buzz за Вашата марка?

Ако пускате нов продукт на пазара или желаете да развивате марка в категория продукти, разбирате колко е важно да има до Вас хора, подкрепящи марката в обикновените разговори и в онлайн средата. Добавете сега в кампанийния си микс микро-инфлуенсър маркетинг с помощта на BUZZStore!

Създадете за Вашата марка автентично съдържание чрез бурни онлайн и офлайн разговори, след тестване у дома.

Чрез дейността им, микроинфлуенсърите консолидират доверието и могат да влияят върху възможностите за закупуване.

Освен това, имате достъп до потенциални клиенти и техните поведения при покупка.

Когато потребителите разговарят помежду си, се появява buzz маркетинг. BUZZ-ът може да се случи или между четири очи в кафене, офлайн, или пред хиляди очи, онлайн. С BUZZStore можете да превърнете тази среда в измерим канал.

Бъдете 24/7 в пряка и постоянна връзка с потребителите!

Истински хора. Истински истории.
Истински резултати.

Маркетингът с участие, наричан също така и съвместен маркетинг, е комуникационна концепция, възникнала в САЩ през 2000 г.. Днес това е интегриран инструмент в комуникационните стратегии на множество световни марки, като съвместният маркетинг представлява набор от маркетингови техники, които имат за цел стимулирането на средния потребител да участва в разработването на продукт или услуга или да ги насърчава в кръга на влияние на потребителя, чрез директна комуникация (офлайн) и онлайн, чрез социални мрежи, блогове или електронна поща, на кратко – чрез препоръка.

Марките знаят, че участващият потребител е лоялен клиент и може да повлияе на кръга си от приятели.

Доволен клиент ще разкаже опита си на другите, като по този начин той става най-добрият посланик на марката. Съветът на колега или на най-добрия си приятел ще има по-голямо въздействие в сравнение с класическата реклама или дори рекламата на знаменитост.

Днес социалните мрежи позволяват развиването на този феномен и бързо разпространение на мненията чрез оценяване, споделяне, коментари или различни разговори.

Оптимизирани разходи, максимизирани продажби

Често участието на потребителите е доброволно или стимулирано с ограничени nпозволява през същото време на марките да разберат по-добре потребителите си и да се адаптират към техните нужди. Това води до увеличаване на продажбите и вероятно до по-успешни продукти.

Studii de caz

Studiu de caz3

Postat de | noiembrie 1st, 2017|Uncategorized|0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in enim mauris. Aliquam dolor dui, dignissim fermentum lorem vitae, viverra

Studiu de caz2

Postat de | noiembrie 1st, 2017|Uncategorized|0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in enim mauris. Aliquam dolor dui, dignissim fermentum lorem vitae, viverra

Studiu de caz1

Postat de | noiembrie 1st, 2017|Uncategorized|0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in enim mauris. Aliquam dolor dui, dignissim fermentum lorem vitae, viverra

Какво казват нашите клиенти

Лиана Кикос

Главен Мениджър

Pharmabrands

В стратегията за пускане на румънския пазар на норвежката марка Litomove включи [...]


Андра Онутан

Маркетинг мениджър,

Henkel Beauty Care

Тази година интегрирахме тази година BUZZStore кампании в стратегията ни за пуск [...]


Кристина Гюрлук

Маркетинг директор

Podravka d.d. Представителство

BUZZStore е първата агенция за съвместен маркетинг, която работи съгласно нова б [...]


Михаела Хараламбие

Group Brand Manager

Nutrivita Marketing & Distributie

Ние сме сред основните играчи в сектора на диетични и БИО продукти в Румъния. [...]


Мируна Мунтеану

Маркетинг Мениджър

ABN Systems/ Tellur

Кампанията за Tellur джаджи, проведена с помощта на BUZZStore, ни помогна да разбере [...]


Ралука Григорою

Маркетинг Директор

Studio Moderna Romania

Комуникацията на Dormeo, лидерът на пазара на матраци в Румъния, се фокусира вър [...]


Марки, за които правим BUZZ